تجلیل از اساتید عضو هیئت علمی دانشگاه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه الزهرا (سلاماللهعلیها) و روز مادر،زن
تجلیل از اساتید عضو هیئت علمی دانشگاه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه الزهرا (سلاماللهعلیها) و روز مادر،زن
تجلیل از اساتید عضو هیئت علمی دانشگاه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه الزهرا (سلاماللهعلیها) و روز مادر،زن
به گزارش روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، به مناسبت ولادت حضرت فاطمه الزهرا (سلاماللهعلیها) و روز زن، مراسم تجلیل از بانوان عضو هیئت علمی دانشگاه روز پنجشنبه ۲۰ آذر ماه ۱۴۰۴ برگزار شد.
پس از پایان دوره دو روزه معرفتی و دانشافزایی ویژه اساتید هیئت علمی، حجتالاسلام والمسلمین طاهری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، و با حضور حجتالاسلام والمسلمین دکتر دادسرشت، مدیر حوزههای علوم اسلامی دانشگاهیان، با اهدای هدایایی از بانوان اساتید هیئت علمی به مناسبت روز مادر و زن تقدیر کردند.و بر نقش و جایگاه زنان در عرصه علم و دانشگاه تأکید گردید.
نظر دهید